Contact

Selecteer het onderwerp waarover u in contact wilt komen

U kunt op verschillende manieren contact opnemen met de RET. Lees hieronder hoe.

  • Reizigers
  • Zakelijk
  • Werken bij de RET
  • Foto- en filmverzoeken
  • Pers
  • Sponsoring

Reizigers

Dienstregelinginformatie, het plannen van uw reis, een overzicht van geplande omleidingen en eventuele actuele verstoringen vindt u op http://www.ret.nl.

Heeft u een vraag over de dienstverlening van de RET?

Neem contact op met onze klantenservice.

 

 

Zakelijke klanten

Voor zakelijke klanten heeft de RET speciale reisproducten ontwikkeld. Daarnaast bieden we verschillende manieren om te adverteren en te ondernemen binnen ons OV-netwerk.

Bezoek de zakelijke pagina.

Heeft u na het bekijken van de vacatures nog vragen over werken bij ons bedrijf? Neem dan contact op met de afdeling Recruitment.

Stel uw vraag per e-mail via recruitment@ret.nl of bel (010) 447 50 88.

Foto- en filmverzoeken

Met onderstaand formulier kunt u een foto- of filmverzoek indienen.

fieldset3

Kom in contact met de directiewoordvoerders

Alle mediacontacten lopen via de directiewoordvoerders. Bij calamiteiten kan de pers ook buiten kantooruren contact opnemen:

@: RETdirectiewoordvoering@ret.nl
T: 010 - 447 6777

Of maak gebruik van onderstaand formulier

fieldset1
Velden met een * zijn verplicht

Sponsoring

De RET is niet alleen logistiek, maar ook sociaal verbinder.

De Aardig Onderweg Award komt in de plaats van het tot nu toe gevoerde sponsorbeleid van de RET. Het openbaarvervoerbedrijf onderstreept met de Award haar boodschap ‘Aardig Onderweg’ en ondersteunt hiermee mensen die zelf 'aardig onderweg' zijn of anderen in deze regio 'aardig onderweg' helpen.

Neem voor vragen contact op via onderstaand formulier.

fieldset2

Altijd op de hoogte

Volg RET op Twitter en Facebook om het laatste nieuws te zien.

RET Reizen facebook

@RETstoringen twitter

@RETveiligheid twitter

RET Klantenpanel


Wij willen graag weten wat reizigers vinden en verwachten van het openbaar vervoer. Hiermee kunnen wij onze dienstverlening voortdurend verbeteren. Zo’n 1.000 inwoners uit de regio geven hun mening via ons klantenpanel. Zowel gebruikers als niet-gebruikers van de RET bussen, trams, metro´s en fast ferry zijn lid van het panel.

Lees verder