RET Klantvriendelijkste Vervoerder van Nederland!
20 april 2018
Donderdagavond kregen algemeen directeur Maurice Unck en manager Veiligheid Beatrix Lourens de prijs uitgereikt tijdens de Customer First Awards. Maurice Unck: “Onze medewerkers zetten zich iedere dag in om het zo goed mogelijk te doen voor onze reizigers. Oprechte betrokkenheid, beloftes nakomen en servicegerichtheid worden gewaardeerd door onze reizigers.”
Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland is de grootste onafhankelijke publieksprijs van Nederland. Dit jaar was er voor het eerst ook een prijs te winnen in de categorie ‘openbaar vervoer’. ‘Een branche waar nog weleens flink over geklaagd wordt, maar waar ook hard wordt gewerkt aan klantvriendelijkheid’, volgens de organisatie. Uit continu onderzoek van SAMR Marktvinders onder ruim 50.000 panelleden, kwam de RET uit de bus als Klantvriendelijkste vervoerder van Nederland. De HTM werd tweede en Connexxion derde.