Klantenpanel

Wij willen graag weten wat reizigers vinden en verwachten van ons openbaar vervoer. Hiermee kunnen wij onze dienstverlening voortdurend verbeteren. Zo’n 1.000 inwoners uit de regio geven hun mening via ons klantenpanel. Zowel gebruikers als niet-gebruikers van onze bussen, trams, metro´s en Fast Ferry zijn lid van het panel.

Hoe werkt het? 

Als lid van het RET-klantenpanel krijgt u een paar keer per jaar via e-mail de uitnodiging om een vragenlijst in te vullen. We vragen dan uw mening over een onderwerp dat te maken heeft met het (openbaar) vervoer in de regio Rotterdam. Het onderzoek kan gaan over het lijnennet of de voertuigen, maar ook over vervoerbewijzen, reclamecampagnes of onze serviceverlening. U kunt zelf aangeven hoeveel keer per jaar we u een vragenlijst mogen sturen. En u bepaalt zelf hoe vaak u meedoet. De vragenlijsten vult u online in. Uw antwoorden blijven anoniem en worden niet gebruikt voor verkoopdoeleinden. Deelname aan het klantenpanel is geheel vrijblijvend. Er is geen verplichting om de vragenlijsten in te vullen. U kunt zich op elk moment afmelden.

Interesse?

Meld u aan als lid van het RET-klantenpanel. Alvast hartelijk bedankt.